عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1394/7/24 22:41
نویسنده : پریسا
147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جان بالاخره معلوم شد این ماه هم شما نیومدی تو دل مامان غمگین حالم خیلی بد شد  . خیلی خیلی ناراحت شدم ولی توکل کردم به خدا اخه خدا باید بخواد تا شما بیای تو دل مامان .محبت امیدوارم ماه دیگه بهت اجازه بده که بیای پیش من و بابایی . سرم به شدت درد می کنه و حالم اصلا خوب نیست بیشتر نمی تونم بنویسم برات . بدون خیلی خیلی دوست دارم امیدوارم زودتر بیای پیشمون بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هدیه دخترانه
6 آبان 94 16:54
سلام مامان بابای نینی امیدوارم حالتون خوب باشه و خودتون و نینی سلامت باشید بنده مدیر سایت نینی هدبند هستم و دوست دارم همه مامان باباها کارهامون رو ببینند و اگر یه روز خواستند برای نینی کادو بخرند حداقل ما به یادشون بیاییم . اگر از کارهای ما خوشتون اومد و امکانش بود ما رو با یکی از عنوان های ( هدیه نوزاد ، هدیه دخترانه ، کادوی دخترانه ) توی لینک دوستاتون بیارید .